Szkolenie wyjazdowe 15-17 kwiecień 2016r

INWAŁD – HOTEL „ŁYSOŃ”  15 – 17 kwietnia 2016

Szanowne Koleżanki i Koledzy!

Zapraszamy na  weekend wraz ze szkoleniem
w super cenie tylko dla naszych członków –  

100 zł za cały pobyt!

Dla pozostałych osób ceny znajdują się w formularzu zgłoszeniowym.

ParkHotel Łysoń to nowoczesny 4-gwiazdkowy hotel położony w miejscowości Inwałd, w bezpośrednim sąsiedztwie Inwałd Parku, tuż przy głównej trasie Kraków – Wadowice – Bielsko-Biała.

W Inwałd Parku, możecie Państwo skorzystać z:

-poznawania prehistorycznych dinozaurów w Dinolandii,
-podróżowania po najsławniejszych budowlach świata w Parku Miniatur,
-odkrywania zwyczajów i życia w Średniowiecznej Warowni,
– zwiedzania cudownego Ogrodu Jana Pawła II

http://www.parkhotellyson.pl/

PROGRAM WYJAZDU

15. 04 PIĄTEK

REJESTRACJA GOŚCI OD GODZ. 14.00

17.00 – 19.00 – KOLACJA

19.00 – 4.00    –  DYSKOTEKA Z DJ-em W SALI BANKIETOWEJ


16.04 SOBOTA

7.00 – 10.00  – ŚNIADANIE  W FORMIE SZWEDZKIEGO  STOŁU

11.00 – SZKOLENIE (przerwa kawowa w trakcie)

14.00 – OBIAD W POSTACI BUFETU SZWEDZKIEGO

15.30 -17.00  – ZWIEDZANIE INWAŁD PARK (we własnym zakresie)

19.20 – zbiórka pod hotelem – wyjazd do CHAT GRILLOWYCH, (oddalone ok. 100m.

od obiektu, przejazd zapewnia organizator)


17.04 NIEDZIELA

7.00-10.00 ŚNIADANIE

12.00 – WYMELDOWANIE

Plan może ulec niewielkim zmianom.

Sobotnie szkolenie poprowadzi

Agnieszka Karasińska – Kupis

A-1-258x300

Praktyk i ekspert w zakresie zarządzania i komunikacji. Trener biznesu. Wieloletnie doświadczenie na stanowiskach kierowniczych i zarządczych. Pracuje jako ekspert przy strategicznych projektach realizowanych na rzecz instytucji rządowych (np. Kancelarii Prezesa Rady Ministrów), samorządowych, organizacji pozarządowych i biznesu. Prowadzi szkolenia i warsztaty m.in. z zakresu zarządzania, komunikacji, negocjacji, etykiety i savoir-vivre.

Tytuł szkolenia:

 „Asertywna komunikacja w relacji z klientami oraz metody niwelowania konfliktów i radzenia sobie ze stresem”

 Celem szkolenia jest:  

– poznanie i zrozumienie złożoności procesów komunikacji między ludźmi;

– poznanie barier, które stanowią przeszkodę do osiągnięcia satysfakcjonującego obie strony    porozumienia;

– poznanie istoty powstawania konfliktów;

– poznanie szybkich metod redukcji stresu;

– poprawa konkretnych umiejętności komunikacyjnych;

– integracja i przełamanie barier między uczestnikami.

Formuła szkolenia :  warsztatowa oparta w 80% na ćwiczeniach i zadaniach praktycznych i w 20% na teoretycznym wprowadzeniu do zagadnień.


W ramach pobytu bezpłatne:

  • Korzystanie z Sauny i Jacuzzi,
  • Internet WiFi lub LAN,
  • Parking
  • Możliwość wniesienia swojego alkoholu na piątkową dyskotekę.

 

Formularz zgłoszeniowy

/ Formularz należy przesłać na email Stowarzyszenia : biuro@mspon.pl /

 

Do zobaczenia!
biuroSzkolenie wyjazdowe 15-17 kwiecień 2016r